P
pellen
Någon som ska dit? Vore skoj att höra lite förväntningar och tankar då det är första gången han har en steg II-kurs i Sverige som jag har förstått det. Ska själv vara med men utan häst den här gången...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilahnee skrev:"Pellen" hur har det gått med dig och din häst sen kursen? Någon skillnad? Visst var det du som hade den där stora? :P
pellen skrev:Trevligt! Får man fråga vad det är du vill få ut tillsammans med din häst på en andra kurs som du inte tyckte att du fick på den första? Några särskilda problem?
Haha ja ibland ångrar jag med att jag upptäckte KFH:s lära, fast mycket sällan och jag tror att man ändå hade sökt sig bort från den moderna ridsportens vardagsvåld och krav förr eller senare. Jag vet precis hur du menar.pellen skrev:Men för att vara ärlig så tycker jag att det ÄR svårt; ibland är det nästan så att man önskar att man hade fått förbli ovetande om sakernas tillstånd...och ändå inte. Jag ångrar inte att jag åkte på kursen för samtidigt som vissa dörrar stängdes så öppnade sig ju många nya.
*känner att jag är kryptisk och ev. uppfyller mångas fördomar om flummiga kfh-fans*
Någon som ska dit? Vore skoj att höra lite förväntningar och tankar då det är första gången han har en steg II-kurs i Sverige som jag har förstått det. Ska själv vara med men utan häst den här gången...
![]()
Vad tycker ni andra som var där?