Kfh filmer

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare farrebarre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 945
F

farrebarre

Hej!
Jag undrar om Klaus Hempflings filmer finns på svenska?
Är det någon som har sett dessa filmer? bra/dåliga?:D
//Farrebarre

Sv: Kfh filmer

Jag har två fimer som är på engelska.

Precis som i hans böcker så lindar han in själva budskapen i ett språk som är så tjusigt att det är lätt att missa poängen ibland. Man lär sig egentligen inget konkret på dem och man får sällan se hela händelseförloppet. Det är mycket lösryckta bitar från här och var. Trots det så tycker jag att de utgör bra komplement till böckerna och det är helt klart mer givande att se rörliga bilder än att titta på stillbildsserier i böcker. Finns rätt mycket små smakprov ur filmerna på YouTube om du letar på hans namn.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 703
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 905
Senast: Enya
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Rie
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka