Kiefer träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __miiiaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 165
M

__miiiaa__

Vart säljs dom? fins det någon hemsida? Fins det med pullar nosgrimma? :D

Sv: Kiefer träns

tack!, för snabbt svar! :eek: :D har sett nån med sånt trns, dom är så snygga :)

jooo :love: Alltså, förstår du nått av den tyska sidan? fins det i stl ponny? :) pullar alltså =)

Jag tycker inte att det är bra kvalité på Kieffer tränsen :crazy: Visst, lädret är mjukt, men det är alldeles äckligt efter ett tag. :crazy:

tycker inte heller dom är värda sitt pris...:smirk:

har bara känt på nya kiefferträns, och dom kändes mjuka.
Har dock inte känt på äldre träns. :D

Jag har ett Kieffer träns med några år på nacken men det är inte sliddrigt. Bra kvalitet tycker jag.

Kapar tråden lite, nån som vet var man kan köpa rundsydda träns med pullarnosgrimma? Från Kieffer? Eller nått annat märke me kvalité...

Letade efter ett sånt träns, hittade det inte nånstans först men sen hittade jag ett på begagnatmarknaden för 500 kr, av märket Kieffer! Kunde det bli bättre? :love:. Va på vippen å köpa det men tjejen som skulle sälja slutade mejla me mej helt plötsligt, sket i å svara :cry:.

haha, jag är snurrig :rofl: det äs ju cob shannon har :D

F.ö har jag ett sånt här
natascha_strass_gross.gif

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 925
Senast: Görel
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka