F FadeAway Trådstartare 27 Okt 2007 #1 Vet att det finns i alla fall 1 och 2 men jag förstår inte så mycket mer av det. Nån som har koll
Centaur 27 Okt 2007 #2 Sv: Kieffer siststorlek? 17 och 18? vad förstår du inte? bommen är alltid normal , den värmas ev om efter att sadeln är tillverkat har jag hört från åf.
Sv: Kieffer siststorlek? 17 och 18? vad förstår du inte? bommen är alltid normal , den värmas ev om efter att sadeln är tillverkat har jag hört från åf.
Centaur 27 Okt 2007 #4 Sv: Kieffer siststorlek? det finns väl inte? många märken har bara hela stl...
F FadeAway Trådstartare 27 Okt 2007 #5 Sv: Kieffer siststorlek? Men det är väl dumt jag tror inte jag kommer i en 17" dressyrsadel och pållen i fråga är ju inte så vansinnigt stor
Sv: Kieffer siststorlek? Men det är väl dumt jag tror inte jag kommer i en 17" dressyrsadel och pållen i fråga är ju inte så vansinnigt stor
orion_x 27 Okt 2007 #6 Sv: Kieffer siststorlek? Kiffer har korta bossor så det är nog ingat problem . 1 är rätt tajt i sitsen
Sv: Kieffer siststorlek? Kiffer har korta bossor så det är nog ingat problem . 1 är rätt tajt i sitsen
M MoQ 28 Okt 2007 #7 Sv: Kieffer siststorlek? 0=16" 1=17" 2=18" Finns ej i halvnummer,men de är ganska stora i storlekarna!
Sv: Kieffer siststorlek? 0=16" 1=17" 2=18" Finns ej i halvnummer,men de är ganska stora i storlekarna!
skogersson 29 Okt 2007 #8 Sv: Kieffer siststorlek? Ja och sen värmar man om bommen till just sin häst. Man alla tror att det är bomstorleken när det står en 1:a, men det är ju sitsen. Står ibland stl 17,5" och bomvidd 1=normal....Fel Stör mej så på det bara
Sv: Kieffer siststorlek? Ja och sen värmar man om bommen till just sin häst. Man alla tror att det är bomstorleken när det står en 1:a, men det är ju sitsen. Står ibland stl 17,5" och bomvidd 1=normal....Fel Stör mej så på det bara
skogersson 29 Okt 2007 #9 Sv: Kieffer siststorlek? Om man kolar på kieffers hemsida står det 1= 17"-17,5" osv....