Kineton nosgrimman.

Myy

Trådstartare
Hej!

Jag undrar om det finns någon här med erfarenheter av denna speciella nosgrimma. Har sett att den finns att köpa på bl.a. Hööks. Nosgrimman heter alltså Kineton.

Hoppas på svar!

Sv: Kineton nosgrimman.

säger som cactus, sök! Det har varit en jättebra och lång tråd uppe med kinetonnens fördelar och nackdelar, fylld med personliga erfarenheter.

Japp - stämmer!
Det var jag som startade den tråden och det blev en lång diskussion.
har sen dess faktiskt prövat den, baserat på den intressanta diskussionen som utvecklade sig. Den var inget för mig, eller hästen, kort sagt.

Hej!

Tack för era svar. Jag hittade den gamla tråden och fick de svar jag behövde, tror jag.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 230
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: warg
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur