Kioskverksamhet ... hjälp ?!

trasdokka

Trådstartare
Tänkte höra mig för om det är någon som har tips på helt okej godisgrossister i södra delen utav landet ? Vi har en kiosk på ridskolan där jag är ordförande i US, men vi har hittills fått handla godis på typ Maxi, Coop Forum och såna ställen. Vilket blir lite dyrt i längden, och oerhört jobbigt att släpa hem!!!
 
Vi brukade handla på Dagab eller Martin Olsson (Malmö) De kanske finnsi dina trakter med?
 
Är också med i US och vi (& resten av klubben) brukar köpa cafeteriamaterial hos Axfood Närlivs (tror det är gamla Dagab här el nåt liknande). De brukar vilja ha kundnummer (kundkort om man vill köpa på kredit), men det har klubben så vi bara anger det.

Sök på livsmedelsgrossister på Gula Sidorna och väl sen vilket län/ort. Då kommer det upp en massa (fast vissa kanske inte säljer på samma sätt som de vi köper ifrån), men ni kan ju ringa runt.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 655
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Monimaker
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 335
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
14 243
Senast: mrkarisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp