Kläder inom olika discipliner - bilder!

Sv: Kläder inom olika discipliner - bilder!

lol i should get a vest for trase... he Do have a bunch of wintervests, furry things.. :)

I realy liked the cattlemans vest there, not toooooo much.. :) but the shiney ones would look great in pleasure..

Erik, du hade varit saaaaa jakla het i vast!! Sa nu far du faktiskt skaffa en. Bruttorna dregglar ju redan lite i smyg over dig, med en snygg vast som accentuerar dina axlar lite sa ska du se att de lamnar dreggelpolar ;)

Tänk vad smaken är som baken. Jag älskar ullvästen (visst, kanske inte i pleasure, men stilen gillar jag) och tycker de andra är :eek:

haha okej. jag tänker tävlingsmässigt (ridklasser) då passar de andra bättre, ullen skulle jag personligen ha mkt svårt för att bära tror jag.... :D

Erik, du hade varit saaaaa jakla het i vast!! Sa nu far du faktiskt skaffa en. Bruttorna dregglar ju redan lite i smyg over dig, med en snygg vast som accentuerar dina axlar lite sa ska du se att de lamnar dreggelpolar ;)

:rofl::rofl::rofl::rofl:

det är bara för att jag har så in i norden svårt för att tycka om "pleasure-stilen" (om man tänker på lite glansiga saker, glitter, neonfärger o.s.v) ;). men jag förstår vad du menar, det är ju olika i olika klasser förstås :)

men jag tycker som någon tidigare skrev att väst är riktigt riktigt snyggt!

Själv har jag grävt fram min gamla svarta mockaväst med fransar som inhandlades för sisådär en 20-25 år sedan....;)

Have too be my ol National Rodeo Assosiation vest for 1st May.
Hope the weather´s nice so I can ride there.
Az

KL

Okej, här kommer bildbevis! :D Nu har jag varit på två tävlingar och haft två olika outfits. Vad tycker ni?

Bild_2339.jpg

t%C3%A4vling3.jpg

t%C3%A4vling5.jpg

Senast ändrad:

kl

Det var väldigt lite bilder i den här tråden tycker jag!
Går det bra med vilka bilder som helst, eller måste det vara ens egna bilder?

Nåja, jag tycker ju att man ska vara så snygg som möjligt på tävling. Och som en tränare sade en gång: "Man FÅR glittra i reining!" :bow:
Så jag har samma kläder oavsett vilka grenar jag rider. Lite bling skadar aldrig. Inte så länge man är tjej åtminstone. ;)

Jag tycker det viktigaste är att outfiten är välmatchad och ger en bra helhet.

Det här tycker jag är en snygg outfit för t.ex. pleasure (och jag är ju inte rädd för glitter i övriga grenar heller):
western_show_fashion.jpg

Jag har kört med en egen kreation på tävling:
24409445.jpg

Men även en enkel skjorta (och väst om man vill det) funkar:
29407665.jpg

31017321.jpg

Det går jättebra med vilka bilder som helst!

Superfina kläder :love:, ni är som tagna ur en westerntidning. Det där med blommig skjorta var himla fint, jag som annars ju kanske inte är någon bling bling-tjej direkt ;).

För övrigt... Man inser ju att man måste skaffa ett par chaps och en snygg hatt, annars hjälper det inte så mycket med skjortor hit och dit.

Fast nu när jag tittar lite närmre på den lila skjortaktiga saken på första bilden, den var rätt cool ändå. Snyggt att det liksom var som ett linne-ish "ovanpå" själva skjortan!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 200
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 233
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 007
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka