S
Snoffsan
Linus är nu nästan 1 år och ska börja på dagis i januari, så det är ju ett tag till dess. Men jag har redan börjat planera för vad han behöver i klädväg och alla jag har frågat säger olika. Det ska vara overall, extra overall, regnkläder, gummistövlar, vinterskor etc......
Hittills har jag köpt en overall på ullared, har ingen aning om den är bra eller dålig och en reimatec overall. Ett fodrat regnställ tyvärr alldeles för stort då jag glömde prova i affären
. Behöver jag ett fodrat/ofodrat regnställ? Bor i skåne så det känns som att man borde ha det.
Har även skalkläder med urtagbar fleece som jag tänkte ha hemma eftersom jag har tid att klä på honom lager efter väderlek. På dagis är det väl bra om det är enkelt.
Gummistövlar fodrade/ofodrade och/eller vinterskor, goretex skor är ju vattentäta.
Ja som sagt mycket frågor tacksam för synpunkter
Hittills har jag köpt en overall på ullared, har ingen aning om den är bra eller dålig och en reimatec overall. Ett fodrat regnställ tyvärr alldeles för stort då jag glömde prova i affären
Har även skalkläder med urtagbar fleece som jag tänkte ha hemma eftersom jag har tid att klä på honom lager efter väderlek. På dagis är det väl bra om det är enkelt.
Gummistövlar fodrade/ofodrade och/eller vinterskor, goretex skor är ju vattentäta.
Ja som sagt mycket frågor tacksam för synpunkter