• Western
  • Trådstartare Trådstartare Unica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 122
U

Unica

Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju kallt så är det väst som gäller då eller?

Sv: Kläder

Hola,
Jag brukar kunna ha en jacka av kavajlikande snitt. Den här tex är min favorit..
EvaDocGrind.jpg

mvh Eva

Sv: Kläder

Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju kallt så är det väst som gäller då eller?

Själv tycker jag att kort jacka är bäst, den ska sluta ungefär vid byxkanten...:D
Kolla på någon second hand där kan man ofta hitta lite flashigare saker.

/Carina

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Samhälle Hallå! Jag valde samhälle, men detta kan gälla både mat och ekonomi också, så om samhälle är fel får gärna moderator ändra till rätt :)... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 602
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
440
Senast: Eli
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31