Youmeoh
Trådstartare
Jag har blivit kallad till anställningsintervju!!
Grejen är bara den att det känns som att det har gått alldeles för fort för att min hjärna ska hinna med i svängarna. Jag har varit intresserad av att arbeta inom aktuell bransch länge, men inte haft några egentliga planer på att söka dit än då jag trivs så bra på min nuvarande arbetsplats. Nu hade de annonserat om att det behövdes folk och jag uppmanades av kompisar att skicka in en spontanansökan ändå, trots att det kändes lite för tidigt...
... Och nu ska jag alltså tydligen på intervju

Är såklart superglad och förväntansfull, men sjuuuuuukt nervös! Och det är där ni, kära buke, kommer in i bilden. Jag behöver klädråd! Vad ha på sig på anställningsintervju?? Har varit på ett antal intervjuer tidigare, men nu blev jag så överrumplad och nervös, så det låser sig fullständigt när jag tänker på det. Känns som att det enda som finns i min garderob just nu är jeans och huvtröjor (även om det såklart inte är fullt så illa). Jobbet är dessutom ett uniformsjobb, så det finns inte en chans att jag kan snegla på någon anställd för att få en hint om var jag kan lägga ribban..
Så, snälla hjälp mig att lösa upp tankeknutarna en aning

... Och nu ska jag alltså tydligen på intervju
Är såklart superglad och förväntansfull, men sjuuuuuukt nervös! Och det är där ni, kära buke, kommer in i bilden. Jag behöver klädråd! Vad ha på sig på anställningsintervju?? Har varit på ett antal intervjuer tidigare, men nu blev jag så överrumplad och nervös, så det låser sig fullständigt när jag tänker på det. Känns som att det enda som finns i min garderob just nu är jeans och huvtröjor (även om det såklart inte är fullt så illa). Jobbet är dessutom ett uniformsjobb, så det finns inte en chans att jag kan snegla på någon anställd för att få en hint om var jag kan lägga ribban..
Så, snälla hjälp mig att lösa upp tankeknutarna en aning