Bukefalos 28 år!

Klädtips tack! Arbetsintervju.

mazariin

Trådstartare
Behöver snabba råd nu! Ska på arbetsintervju ikväll, angående ett jobb inom vården som jag väldigt gärna vill ha. Konstaterade att jag faktiskt aldrig varit på arbetsintervju inom den branschen förut - så vad tar jag på mig? :o Klädkoden i tjänsten är väl antingen egna kläder eller arbetsdräkt, så det känns ju inte som man bör klä upp sig helt över öronen till intervjun heller? Vad hade ni satt på er? :) Duger jeans?
 
Jag hade valt snygg-jeans (alltså hela och inte stentvättade), något neutralt på överdelen (t ex en snygg kofta) och vanliga hyfsat snygga vardagsskor (inte slitna converse, inte högklackat).
 
Hållr med; snygga jeans är perfekt. En fin skjorta/blus/piké på överdelen och neutrala skor på fötterna. :-)

Lycka till!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 467
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 424
Senast: lizan
·
V
Träning Har en arab hemma, ett sto som är nio år. Blerv inriden när hon var tre år och sedan dess inte gjort mycket, knappt blivit riden efter...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: noble art
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp