Klänningar till speciella tillfällen

Efter att ha börjat följa den här tråden är all min reklam på Facebook jättefina klänningar....
Way ahead of you, efter att ha börjat följa tråden så råkade jag shoppa en jättefin klänning :rofl:
Väldigt nedsatt pris och en grön färg jag är svag för... inte för att jag har någonstans att gå i den på ett bra tag till. Längtar så efter att få gå äta med kompisar igen!
 
Jag var jättenöjd när jag häromdagen hittade ett par mjukisbyxor med (reflex-)mönster som glittrade. Höjden av elegans just nu! :D:p

Wow :love:

Jag ska erkänna att jag hittade ett par bortglömda byxor i min garderob, ett par chinos av stretchigt mjukbyxematerial :love:, dock sitter de kanske inte världsbäst, tappat lite elasticitet...Jag har blivit så chanserad så nu är dessa byxor de enda som jag använder då jag någon gång i bland åker till jobbet. Stickiga ullslacks och trånga jeans varför liksom:D
 
Vilket klipp, hoppas du blir nöjd! :)

Verkligen! Fick 10% på skorna också. Hoppas verkligen de sitter bra, har gjort misstaget förr att köpa skor som jag sen inte kan gå i :grin: Nog för att klackskor inte är supersköna av naturliga skäl men man vill ju ändå kunna ta sig igenom en mingelkväll eller middag. Så oavsett hur fina de är så måste jag vara ärlig mot mig själv när de kommer hem, om de funkar eller inte.
 
SKORNA ÄR HÄR OCH JAG VILL ALDRIG TA AV MIG DEM! :love: Vilket jag lär behöva göra snart för de är inte dösköna 😅 Vet dock inte om en storlek större skulle funka, de är liksom lagom långa men lite för smala. Så risken är att en större storlek blir för stor på längden. Men jag ska nog beställa hem storlek 40 också och testa!
 
23A9B821-97E4-447A-B8B3-1FD6D8EBA79F.jpeg
 
SKORNA ÄR HÄR OCH JAG VILL ALDRIG TA AV MIG DEM! :love: Vilket jag lär behöva göra snart för de är inte dösköna 😅 Vet dock inte om en storlek större skulle funka, de är liksom lagom långa men lite för smala. Så risken är att en större storlek blir för stor på längden. Men jag ska nog beställa hem storlek 40 också och testa!
Ett tips är att ta dem till en skomakare för att lästa ut dem ☺️
 
Det går med vissa typer av skor och de blir bredare. Mjukare vete sjutton, det är länge sedan jag gjorde det.

Superfina

Beroende på materialet så kan det gå att få dem lite uttöjda.

Dessa är ju lack så frågan är om de inte spricker. Hmm..

Ja, ska som sagt testa med en storlek större först. Tyckte de var en ganska små i storleken. Trist om jag inte skulle kunna behålla dem, men är de för smala och hårda så är det ju så.
 
Dessa är ju lack så frågan är om de inte spricker. Hmm..

Ja, ska som sagt testa med en storlek större först. Tyckte de var en ganska små i storleken. Trist om jag inte skulle kunna behålla dem, men är de för smala och hårda så är det ju så.
Om du väljer en storlek större och lägger in en sula (finns miljoner olika) kanske du kan få bredden utan att de blir för stora? Det finns speciella inlägg i enbart hälarna till exempel, köper bara på skoaffär och klistrar fast, då kanske dom inte blir för långa?
 
Nu är ett par 40 beställda också, ska se hur de sitter. Ärligt talat funderar jag på att behålla dem hur som helst. Jag vill ha dem på alla bröllopsbilder och sen skulle jag kunna ställa dom som prydnadssak hemma :angel::D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp