Klamydia och smittspårning

Bonita4

Trådstartare
Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett ONS? Måste ju ändå vara vanligt? Tror ni det är många som undanhåller info för att undvika obekvämligheter?

Hur funkar det egentligen med smittspårning av klamydia? Vad händer om man bara har ett förnamn och ungefärlig ort på exempelvis ett ONS? Måste ju ändå vara vanligt? Tror ni det är många som undanhåller info för att undvika obekvämligheter?

Man uppger allt man vet. Hur mycket man letar beror på sjukdom.
Jag tror att främst tonåringar undanhåller info, som vixen bör man inse vikten av smittspårning.

Den jag träffade var otroligt duktig på att spåra upp personer på väldigt lite information. Alla går inte, typ spåra på smeknamn eller liknande, men fler än vad jag hade väntat i alla fall :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 276
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 121
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
724
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Använder ni ert friskvårdsbidrag (om ni har något) och till vad använder ni det? Själv får jag erkänna att jag var hemskt dåligt på det... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 997
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka