klapperboots

G

Gloooria

klapperbootsen ni vet dom som man monterar ihop själv med en massa olika delar är helt och hållet värdelösa! :eek:
Jag och min kompis anna red ut i snö (typ fem cm) och efter ett tag när vi ridit en stund (vi red på en liten väg i skogen)kollade anna ner på hovarna på min häst och sa
-oj vad har hänt med dom där?????
Jag kollade ner och såg att bootsen stod RAKT ut :crazy: som blommor och hade tappat flera delar. Hennes boots såg lika dana ut. SÅ jag ger er ett råd!!!Köp inte såna!!!! :idea: (rid iaf inte ut i snö med dom :p)
 
Det finns fler anledningar att inte köpa dom.... typ låter förjävligt... är hur fult som helst och en del hästar blir rädda för dom...
 
just d urdåliga och fula!!!!Det va inte min häst som hade dom utan en häst jag sköter o d va inte ja som köpt dom...
 
Dessa boots är avsedda endast för anlagd bana, behöver man boots under fri ridning bör man välja något annat typ klockor i gummi tex.
 
okei,d visste ja inte :) men dome iaf extreemt fula och borde tåla lite mer!!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp