Klätterträd i takhöjd

Crossline

Trådstartare
Har ni något tips på en takhög kattmöbel som håller måttet?

Vi har haft en sedan tidigare, men takfästet var värdelös och gängorna släppte.

Vill ha en långsmal variant som står stabilt. Katterna har lyckats välta vår en gång för mycket...

Sök på Woody på zooplus hemsida. Ett sådant har vi här hemma. Det har ett extra fäste som man skruvar i väggen, så det inte kan tippa.

Med tanke på att salig Soda en gång välte en 180 cm klösmöbel med 50*50 cm golvplatta, trots att JAG klättrat på den utan problem, så skulle inte jag heller våga ha takträd, särskilt inte smalt, utan skruv.

Hmm förstår er poäng. Jag tittar lite på kattens no1 Dagmar, som jag förstår ska hålla bra kvalité. Jag trodde att det bara var billigare klösträd som är så rangliga...

Har tittat lite på olika väggfästen, men dom jag hittar är alldeles för långa, jag vill inte att fästet "trycker ut" trädet för långt från väggen. Har ni några idéer?

1pfbx0.jpg

1pfbx0.jpg

43 cm långt, och för små hål för skruvarna i kattens no1. Men det borde man ju bara kunna borra upp?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 731
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
669
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 871
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka