Klinikbesiktning

M

mai

Vet nån här hur mycket det kostar, vad dom gör och vad som skiljer den från vanlig besiktning.:confused:

Moderatorer: Om den ligger fel kan ni flytta den?:)
 
Sv: Klinikbesiktning

Priset skiljer MYCKET mellan kliniker, det bästa är att ringa den du avser att besiktiga hos.

På en klinik finns betydligt bättre faciliteter för en besiktning. En gårdsbesiktning där man springer på mer eller mindre doserad asfaltväg eller rentav grusplan/-väg ger jag inte många kronor för i tillförlitlighet. Dåligt ljus i stallet när man ska kolla ögonen etc.

Nä, tacka vet jag en klinik där det finns tillgång till allt som behövs vid en besiktning. Väl vart sitt pris (det är ju oftast dyrare än att ta veterinären till gården)
 
Sv: Klinikbesiktning

Hos mig gick en klinikbesiktning på ungefär 1500:- har jag för mig.

I övrigt håller jag med Lovisaleonora_, en klinikbesiktning är är väl värd de extra pengar jämfört med en gårdsebsiktning.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
5 994
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 371
Senast: Nepenthe
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 670
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 837
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp