Klippa på våren

Sv: Klippa på våren

Haha! Det är därför jag aldrig köpt en alldeles egen maskin. :p Då skulle inte NÅN av hästarna ha pälsen kvar. :D

Jag har egen maskin, men inte sjutton om jag klipper mer än nödvändig för det, jag Hatar att klippa, det är jobbigt ochn man får massa äckliga hår överallt som sticker och kliar och blaaaah...... :p

Observera att jag inte skrev att det inte finns 3-åringar som rids och tränas så pass att de svettas. ;)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 615
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 380
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
835
Senast: Nikan
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka