Klippmaskin Andis AGC Super 2 Häst

Charlotte1975

Trådstartare
Någon som har använt Klippmaskinen Andis AGC Super 2 Häst. hittade ett erbjudande som lätt bra på nätet. Någon som kan rekommendera denna ?

Sv: Klippmaskin Andis AGC Super 2 Häst

Tillräckligt bra maskin för att klippa upp till 5 hästar per år, dvs privatbruk men inte proffsklippare. Tänk på att de ofta säljs med blad som klipper otroligt kort, typ putsning i huvud etc.
Fler och bättre blad finns att köpa till som ger lagom hårlängd.

Til lykke

Sv: Klippmaskin Andis AGC Super 2 Häst

Kan man köpa separata skär och vart hittar man det. Vad saa det vara för storlek till häst ?

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
779
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Inser att jag behöver köpa en riktigt bra trimmer till min blivande dvärgpudel. Jag har en till detaljer (nos och tassar), men behöver...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: ufot
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka