Bukefalos 28 år!

Klippning av musik

Shannado

Trådstartare
Har fått en blandplaylist av en kompis som jag nu tänkte försöka bränna ut. Dock så anser Windows Media Player att vissa av låtarna är mycket längre än vad de är (ca 18-30 min) vilket gör att knappt några låtar får plats på skivan. När man spelar låtarna så spelar de i typ 3 min (normal låtlängd) och sen är låten slut och nästa låt börjar spelas. Någon som vet hur man går till väga för att få Windows Media Player att förstå att låten inte är så lång som den tror? Kan man klippa av låten på något vis? Please help! Tack!
 
Sv: Klippning av musik

exact min tanke. använd ett riktigt brännarprogram tex nero (kostar pengar) eller [url:http://www.deepburner.com/?r=download]Deepburner FREE[/url]...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Något konstig rubrik kanske... I mina arbetsuppgifter ingår en viss del där jag ska vara behjälplig till utomstående när dom är hos...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Avalbane
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 713
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Nu är jag arg och förbannad över slarvputtar och sådana som inte har en aning om saker. Jag säger inte att jag är perfekt men vissa...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
20 750
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp