Bukefalos 28 år!

Klipptråden

Sv: Klipptråden

hihi, ser ju för roligt ut från sidan... lilla ponnyn då :)

kl

Vi tyckte ponnyn i stallet kunde behöva ett lufthål, höhö.

wpid-imag1720.jpg
 
Sv: Klipptråden

Hi, hi. Det se verkligen ut som den har liiite för stora byxor på sig på första bilden, sötnosen :rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Klipptråden

kl
shettisen har svettats en natt för mycket nu i vinter, tog fram saxen och en mankam och trimmade ner pälsen vid strupen ordentligt så hästen torkar snabbare/svettas mindre. ser lagom roligt ut med de vackra hacken i pälsen :rofl:
blev ca 2cm päls kvar ändå XD super tjock päls så hon kommer inte frysa ute i snön åtminstone. får se om det behövs klippas mer ändå, får hyra en klippmaskin i så fall..
2013-02-20105310_zps24cd9651.jpg
2013-02-20105253_zps65058c00.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 665
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 503
Senast: warg
·
Hästvård Hej! Nu är jag intresserad av att höra hur ni hade gjort om ni var i min sits, samt era åsikter och hur ni resonerar kring det här med...
2
Svar
20
· Visningar
3 595
Senast: Pilot
·
Hästvård Hejsan! I höstas klippte jag min islandshäst då han blev för varm under träning. Han klipptes första gången i oktober, då jag klippte...
Svar
14
· Visningar
2 283
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp