Bukefalos 30 år!

movi

Trådstartare
Någon som har den här kloslipen?
Funkar den bra? Ska vara till dvärgschnauzerklor👍

Bifogade filer

• Screenshot_2026-08-15-10-06-20-739_com.android.chrome.webp
    Screenshot_2026-08-15-10-06-20-739_com.android.chrome.webp
    48 KB · Visningar: 503
Har inte haft just den, men en annan kloslip och ärligt talat funkade den sådär. Så sen köpte jag en riktig Dremel (modellen Lite 7760), och kan säga att den är värd varje krona. Så otroligt mycket mer effektiv och dessutom blir det mindre vibrationer. Har haft den i drygt ett år och som bonus kan man använda den till lite allt möjligt annat också!

Har inte haft just den, men en annan kloslip och ärligt talat funkade den sådär. Så sen köpte jag en riktig Dremel (modellen Lite 7760), och kan säga att den är värd varje krona. Så otroligt mycket mer effektiv och dessutom blir det mindre vibrationer. Har haft den i drygt ett år och som bonus kan man använda den till lite allt möjligt annat också!
Vad som funkar bra kanske beror på hund också. Det som skulle funkat på mina flattar vore smått omöjligt på min 3-kilos hund. Dvs stora klor resp små klor.

Vad som funkar bra kanske beror på hund också. Det som skulle funkat på mina flattar vore smått omöjligt på min 3-kilos hund. Dvs stora klor resp små klor.
Ja det var därför jag skrev att den skulle vara till en DS, för den är säkert klen för typ lite mer kraftiga klor😁

Ja det var därför jag skrev att den skulle vara till en DS, för den är säkert klen för typ lite mer kraftiga klor😁
Ja, så kan det absolut vara! Jag har en storpudel och storleken på hund och klor påverkar ju absolut. Skulle nog ändå inte vilja ha nåt mindre ens till en mindre hund iofs, provade den även på katt men det visade sig att kattklor funkar helt annorlunda så det gick lite sådär :D men tyckte inte den kändes klumpig eller så!

Liknande trådar

• Bästa kloslipen?
  • Huskykorsning
  • Bästa kloslipen?
  • Klippmaskin??

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat