Klubb och gren

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Asterix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 132
  • Visningar Visningar 12 308
Sv: Klubb och gren

Eskilstunaortens Ryttarförening- Hoppning men kommer att även att tävla i dressyr så småningom:banana:

Osbyortens Ryttarförening - Hoppning numera. Innan var det dressyr som gällde. :P

Tävlar hoppning för Tvååkers kör och ridklubb

Överby Häst sport Förening- dressyr
(fast hästen står uppstallat ute på vischan i märsta :p)

jag rider för falu ryttarsällskap i dressyr, men min kompis tävlar min häst hoppning för borlänge ryttarsällskap eftersom hästen har som enorm potential och de kommer lätt upp på sm nivå och det är en bra chans för henne ochjag är så feg att jag inte vågar

Liknande trådar

Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 147
Senast: Lady_S
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
340
Senast: Gabby_Ossi
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka