Klubb och gren

Sv: Klubb och gren

Tävlar för Värnamobygdens RF, hoppade med hästen (förslitningsskadad nu så inget mera hoppande) :cry:
 
Sv: Klubb och gren

pussi skrev:
Jaha...min polle heter Edens Ajas..Då har vi tävlat en del mot varandra..han är fin din ponny tycker jag... :)

tackar !! :) din är också tjusig.. :rofl:
 
Sv: Klubb och gren

jag tävlar för Björklinge Ryttarförening och i dressyr...:d

ni som tävlar dressyr; skulle ni kunna säga kategori och hästens namn??
 
Sv: Klubb och gren

Jag tävlar också för Ridklubben Ekenryttarna i hopp och fälttävland men även lite dressyr.


Go Eken :banana:
 
Sv: Klubb och gren

Södertörn RyttarCenter - hoppning

Vad många från Årsta SR det var här - vi var och tävlade hos er (Runsten?) för någon helg sedan :) Otroligt fin anläggning!
 
Sv: Klubb och gren

Hej... Vad heter din ponny? Känner kanske igen dig :P Är också hylteryttare ::bump:
 
Sv: Klubb och gren

Ljusdals Ridklubb mest dressyr, några hopptävlingar ska vi ut på i år och kke att vi gör en debut i fälttävlan också;)
 
Sv: Klubb och gren

Mälarhöjdenrs i hoppning(ponny) på lååååg nivå
men ska nästa termin börja tävla min unghäst i hoppning för HRK(Hoburgsridklubb)
 
Sv: Klubb och gren

Mölndals RK - Dressyr (tävlar inte just nu dock... Hoppas det går bra ändå) :smirk:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra året la Sölvesborgs ridklubb ned sin verksamhet på grund av miljonskulder. Nu köper kommunen ridanläggningen av klubben som kan...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
829
  • Artikel
Hästnyheter På söndag kommer distriktsmästerskapet i hoppning att avgöras på ponny och stor häst hos Askersunds ridklubb. Klubben har sin anläggning...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp