Klubb och gren

Sv: Klubb och gren

Eskilstunaortens Ryttarförening- Hoppning men kommer att även att tävla i dressyr så småningom:banana:
 
Sv: Klubb och gren

Osbyortens Ryttarförening - Hoppning numera. Innan var det dressyr som gällde. :P
 
Sv: Klubb och gren

Tävlar hoppning för Tvååkers kör och ridklubb
 
Sv: Klubb och gren

Överby Häst sport Förening- dressyr
(fast hästen står uppstallat ute på vischan i märsta :p)
 
Sv: Klubb och gren

jag rider för falu ryttarsällskap i dressyr, men min kompis tävlar min häst hoppning för borlänge ryttarsällskap eftersom hästen har som enorm potential och de kommer lätt upp på sm nivå och det är en bra chans för henne ochjag är så feg att jag inte vågar
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förra året la Sölvesborgs ridklubb ned sin verksamhet på grund av miljonskulder. Nu köper kommunen ridanläggningen av klubben som kan...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
829
  • Artikel
Hästnyheter På söndag kommer distriktsmästerskapet i hoppning att avgöras på ponny och stor häst hos Askersunds ridklubb. Klubben har sin anläggning...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp