klubbar, kurser mm

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Darkangel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 907
D

Darkangel

Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte längre har. Undrar dessutom om det finns kurser i fälttävlan som prova på för oss som inte hoppat så mkt fasta hinder? :banana:

Sv: klubbar, kurser mm

kolla på www.ridsport.se
enda stället jag kan tänka mig att det finns.. du kan ju gå in på Västmanlands distrikt där och titta, det brukar ju stå om vissa kurser osv där!

Sv: klubbar, kurser mm

Darkangel skrev:
Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte längre har. Undrar dessutom om det finns kurser i fälttävlan som prova på för oss som inte hoppat så mkt fasta hinder? :banana:
Finns en sida nu men den är lite svårnavigerad.

www.mayeticvillage.com/eventuellt
gå vidare på tävling, tävlingsplatser sen till sverige så hittar du kartor (med hjälp av pilar i högra hörnet)
Där hittar du också klubbarnas hemsidor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 870
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 488
Senast: TantAgda
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 586
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna