Klubbjackor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yvvi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 028
Y

Yvvi

Vi sa skaffa stalljackor! Man kan egentligen inte säga klubb, för vi är inte det, men ett mycket stort stall som vill visa får laganda!:laugh:

Någon som vet snygga, och inte skitdyra (kingsland o dyl, då jag vet att de andra inte vill lägga för mycket) Vill ha en kort modell, iaf..

Haha, jag bestämmer:angel:

Några ideer?

Sv: Klubbjackor

Vi beställde nyligen stalljackor till folket i vårt stall (ett tävlingsstall på ca 20 hästar varav ungefär hälften tävlas), och då tog vi kontakt med en reklammakare. Genom dem beställde vi jackor av märket Clique, ett par korta skaljackor i royalblått, supersnygga! Med vit stallogga på ryggen och namnbrodyr på bröstet är de minst lika snygga som vilka "riktiga" hästjackor :)
Blir dock inte riktigt lika dyrt, våra jackor kostade ca 400kr st, men då fick vi tryck & brodyr gratis eftersom vi har lite kontakter ;)

Jag har en ungdomsledarjacka, är väldigt skön, och har fleece foder, funkar bra att rida i oxå :) är av en kortare modell.
Märket är iaf Norman Wells tror jag, tror jackorna kostade runt 600 kr och har då ett stort brodyr på baksidan av ryggen och även ett litet på framsidan.

Vi har Kingston Short, och det är faktiskt en mycket bra jacka trots sitt låga pris. Ganska tjockt fleecefoder som gör den fullt användbar hela vintern med en tröja under. :love:

Jackan i sig kostar bara 259:- eller något sådant, med en rad brodyr bak och en rad bröstbrodyr från Börjes blev det drygt 500:-/jacka. Kanske blir brodyren billigare från något lokalt företag om ni hittar ett sådant?

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 178
Senast: Lingon
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 199
Senast: super
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 971
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka