B
BeastieBabe
min hund (pudel, 9½ år) har under 1½ veckas tid inte velat hoppa ner från sängen, började ge glucosamin för en vecka sen och har känt igenom honom utan att han visar obehag för varken böjande/sträckande av leder eller palpation av muskler..
Nyss var jag nere på nedervåningen och plockade ner honom från försäldrarnas säng och han följer mig upp i trappen och jag hör ryggen hans utan att behöva lyssna speciellt noga
sätter handen på ryggen och känner vibrationerna när det knäpper, knarrar och knakar i ryggen på honom..
dock visar han inget riktigt obehag mer än att han inte vill hoppa ner från sängen..
Han har inte haft såhär förut, någon som känner igen problemet? vad är fel och vad gör man? han är annars pigg som vanligt på dagarna och vi har inte hört något knarrande på dagen, ska känna efter imorgon vid lunch när han rört på sig ett tag..
jag känner mig helt hjälplös nu.. min fina hund..
Nyss var jag nere på nedervåningen och plockade ner honom från försäldrarnas säng och han följer mig upp i trappen och jag hör ryggen hans utan att behöva lyssna speciellt noga
Han har inte haft såhär förut, någon som känner igen problemet? vad är fel och vad gör man? han är annars pigg som vanligt på dagarna och vi har inte hört något knarrande på dagen, ska känna efter imorgon vid lunch när han rört på sig ett tag..
jag känner mig helt hjälplös nu.. min fina hund..