Bukefalos 28 år!

knöl i strupen??!

L

Liiiinda

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??
 
Sv: knöl i strupen??!

Har en 4-månaders fölunge, han har fått en knöl ( kan greppa den med handen) längst ner i strupen vid bogen...bara undrar vad det kan vara??? han är pigg som vanligt och äter som vanligt..ska man åka till veterinären??


Faktiskt ingen aning om vad det kan vara men eftersom den är så ung så skulle jag ringa till veterinären för säkerhets skull. Ringa och rådfråga kostar ju inget!
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Murray
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
2 795
Senast: Takire
·
Hundhälsa Nu orkar jag inge mer. Nu är 4 av 5 djur hemma sjuka och behöver veterinärvård. Hundarna är såklart jobbigast när dom är dåliga. Ena...
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp