Knöl vid kotleden.

FreSus

Trådstartare
Det har dykt upp en knöl på min isis (7 år gammal) på utsidan av vä kotled, fram. Han ömmar inte, ingen värme, inte halt på något sätt.
Knölen är ganska hård, ingen galla runt om.
Vad kan detta vara?
Borde jag uppsöka vet fast han inte har några som helst problem av den (i dagsläget)?

När jag tänker efter har den nog blivit liiite större sedan jag såg den först (ca 1 månad sedan).

Sv: Knöl vid kotleden.

Överben tycker jag det låter som. Kan ställa till problem om det sitter ivägen för senor etc, men annars brukar det vara ofarligt och rent estetiskt

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 277
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 179
Senast: Jamtland
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka