Bukefalos 28 år!

Köpare av sadel i Holland

Sv: Köpare av sadel i Holland

shampiz skrev:
En nyfiken fråga bara:
Jag har läst massor av trådar ang honom och skulle bara vilja veta, ni som fått svar från honom, vart har ni satt ut annonserna? Tycker bara det här att han alltid svarar på engelska, så måste han ju förstå svenska i alla fall om han läser svenska annonser.


Jag har min på annonsdirekt, hastnet, hastannonser. Så klart att han måste kunna svenska. Han kanske rentutav e svensk?? Vem vet! Tänk om man hade kunnat sätta dit honnom på nått sätt, men tyvärr så är det ju just såna idioter som han som klarar sig undan...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt fast i djungeln av sadlar och behöver lite hjälp. Vår lilla b-ponny har svängd rygg och mycket manke, något som jag...
Svar
1
· Visningar
1 058
Ekonomi & Juridik Sålde en sadel för drygt 2 veckor sedan. En sadel i princip nyskick, riden i kanske ett 20-tal gånger. Bilder skickades ur alla vinklar...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 385
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Vänder mig till er för att höra era tankar. Ska försöka dra bakgrunden kort. Köpte min häst, ett halvblodsto, 10 år, i dec-14. Gick då...
Svar
7
· Visningar
2 505
Senast: Zata
·
Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
1 875
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp