Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

johannas

Trådstartare
Hej alla fina! Jag tänkte kolla vilka tips ni har på hemsidor som säljer parfymer och hudvårdsprodukter =) Hade varit perfekt nu när det är juletider att köpa det billigare online, speciellt om man hinner beställa så man får det innan jul tänkte jag! :heart Tack för er hjälp!
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Dock är det ju inte tillåtet varesig med efterlysningar (icke-diskussioner) eller länktips.
Googla? :idea:
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Jag köper det mesta online, från lite olika butiker. Jag tror dock inte att det är tillåtet att länka till de olika. Men det finns ju en uppsjö, så det är bara att googla på det du vill köpa och se efter vart det är billigast!
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Dock är det ju inte tillåtet varesig med efterlysningar (icke-diskussioner) eller länktips.
Googla? :idea:

Men varför inte? :( Jag vill ju ha konkreta tips bara? När jag googlar så hittar jag massvis med sidor men vet ju inte vilka som är bra. Vill ju inte bli lurad!
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Jag köper det mesta online, från lite olika butiker. Jag tror dock inte att det är tillåtet att länka till de olika. Men det finns ju en uppsjö, så det är bara att googla på det du vill köpa och se efter vart det är billigast!

Okej, tack. Får väl testa mig fram eller kolla i något annat forum =)
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Jag tror inte att du behöver oroa dig för att bli lurad, jag har hittills aldrig gått bet under alla år som jag klickat hem saker :) Och det är inte för att vara otrevliga som vi svarat att det inte är tillåtet, du kan själv se det i forumsreglerna :)
 
Sv: Köper ni smink, parfym, hudvård på nätet?

Jag tror inte att du behöver oroa dig för att bli lurad, jag har hittills aldrig gått bet under alla år som jag klickat hem saker :) Och det är inte för att vara otrevliga som vi svarat att det inte är tillåtet, du kan själv se det i forumsreglerna :)

Men om folk tipsar om saker som de gör här hela tiden så blir det ju svårt tänker jag?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 887
Senast: Barbabelle
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 802
Senast: ako
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 771
Senast: Jeps
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 352
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp