Köplagen !!

Den och andra lagar kan du hitta på regeringens hemsida, www.regeringen.se. Du får klicka dig fram i menyn till vänster på sidan (lagar, sou m.m.) och sedan en gång till på lagar och förordningar. När du kommer fram till söksidan skall du välja "författningar i fulltext". Skriv sen bara in köplag i sökrutan. (Kanske var lite övertydlig)
 
Boken "Lagsamling i rättskunskap och affärsjuridik" sammanställd av Jan-Olof Andersson...den är super och lätt att läsa! :D ;)

Finns att beställa på http://www.liber.se/

Har telefonnummer för beställning också om du vill ha om nu länken ej funkar!Skicka ett PM isåfall!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Om man har kommit överens om att köpa en häst, ett köpeavtal har upprättats och en del av betalningen är erlagd. Kan då försäljaren helt...
Svar
10
· Visningar
2 008
Senast: fio
·
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Blyger
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
7
· Visningar
299
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp