Bukefalos 26 år!

Köplagen !!

H

hellas

Den och andra lagar kan du hitta på regeringens hemsida, www.regeringen.se. Du får klicka dig fram i menyn till vänster på sidan (lagar, sou m.m.) och sedan en gång till på lagar och förordningar. När du kommer fram till söksidan skall du välja "författningar i fulltext". Skriv sen bara in köplag i sökrutan. (Kanske var lite övertydlig)

C

crazy

Boken "Lagsamling i rättskunskap och affärsjuridik" sammanställd av Jan-Olof Andersson...den är super och lätt att läsa! :D ;)

Finns att beställa på http://www.liber.se/

Har telefonnummer för beställning också om du vill ha om nu länken ej funkar!Skicka ett PM isåfall!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en häst inackorderad, och flyttat runt en del, men är så trött på att ställägaren inte håller sig till kontraktet, nu tex...
Svar
9
· Visningar
740
Kläder & Bli fin En av mina avkommor har låååånga fötter. Det är så svårt att hitta skor som passar. De flesta verkar bara finnas upp till stl 45...
Svar
15
· Visningar
456
IT & mobiler Hjälp! Vad gör man när datorn säger att den har uppkoppling men det är omöjligt att komma åt nätet? Har provat att starta om och även...
Svar
5
· Visningar
363
Hemmet Eller tillverkare - någon som vet? Har ju en del ärva prylar som jag tänker sälja - om jag får kläm på var de kommer ifrån osv... Inte...
Svar
2
· Visningar
269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Fölvakargänget
  • Maxflex sadlar