Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klassikern Vår kok bok, den är den enda kokboken som alltid finns lättillgänglig i köket. Mycket bra basrecept och listor att kolla temperaturer osv. Annars kollar jag mest recept på nätet.Jag ska köpa en kokbok i studentpresent till en kille på 19 år.
Har ni några tips???
* Jenny *
Det finns ju diverse studentkokböcker med enkla och billiga recept. Någon sån kanske kan vara lite roligare än vår kokbok (även om den är bäst)?
Jag tänker att de böckerna är bra för alla som flyttar hemifrån och kanske inte vill lägga allt för mycket tid och energi på matlagning. Såklart utan att veta hur hans matintresse ser ut![]()
Jag ska köpa en kokbok i studentpresent till en kille på 19 år.
Har ni några tips???
* Jenny *
Jag ska köpa en kokbok i studentpresent till en kille på 19 år.
Har ni några tips???
* Jenny *
Frågan är ju vem personen är dvs är det en person som är riktigt intresserad av mat och kan en hel del eller kan personen typ knappt koka vatten?Jag ska köpa en kokbok i studentpresent till en kille på 19 år.
Har ni några tips???
* Jenny *
Frågan är ju vem personen är dvs är det en person som är riktigt intresserad av mat och kan en hel del eller kan personen typ knappt koka vatten?
Svaret beror ju på det tänker jag![]()