Kolla gammla SM resultat...

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare jojjo150
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 911
J

jojjo150

.. för ponny, går det? Var och hur gör man det? Min kompis har en gammal ponny som hon säger vart med i SM en gång i tiden och kommit 3:a, går det att kolla upp? :d

Sv: Kolla gammla SM resultat...

Det var i hoppning kanske jag ska säga oxå.. Hon vet inte riktigt vilket år det var!

Det är jag också intresserad av att veta :p
Red en ponny som tydligen ska ha vunnit SM i ponnygalopp för typ 20 år sedan. :)

jag vet att det finns några här som har fullstädig koll på ponny resultaten genom tiderna, iallafall 1-3 placering på SM , fråga vilket år så kommer säkert någon av dem svara vilka som var 1-3 då..

Tips ställen den på resp ;)

Okej, någon som vet?? så kan jag PM:a hästens namn...

*puttar upp*

Om någon vet så är jag väldigt intresserad av att veta vilket år ponnyn Glittertind enl. uppgifter jag fått ska ha vunnit SM? samt ryttare

Vet du att Zibben vunnit SM i fälttävlan? Det var 1982. Året efter kom han 3:a i både ft och hoppning

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 614
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 312
Senast: fijja
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025