Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
..eller jag vet inte vad jag ska fråga ..men hur kollar man hur mycket "snabbhet" man får till datorn, enl abbonnemanget man har..vet att det ska finnas nåt ställe man kan kolla hur mycket man får till sin dator..
Ursäkta, jag fattade noll tror jag.
Är det "Den här datorn"-ikonen du inte hittar eller vad?
Jag har Vista med på en av datorerna här hemma, men använder mest gammelskrutten med XP, haha.
På min med vista står det bara Dator i högerspalten på startpanelen. Vet inte om jag har någon ikon på själva skrivbordet. Sitter inte vid den just nu, annars kunde jag ha kollat.
aha, men det stod nånstans att man skulle högerklicka på "den här datorn" för att få upp nåt Som jag inte kommer ihåg just nu då ...men eftersom jag inte hittar den så kunde jag ju inte högerklicka...
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Hundavel & Ras Jag har collie(korthår) och även om det fortfarande finns problem med mentaliteten i rasen har det kommit ett utmärkt verktyg för både...