kolla ridbyxorna!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jennifer80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 817
Sv: kolla ridbyxorna!!!

Camo färgerna var riktigt fräcka! Så kul med annorlunda färger! Jeans modellen är ju ganska safe. Kan absolut tänka mej ett par med camofärg!.Kul sida!

Jag tycker att de mönstrade är häftiga och skulle kunna tänka mig att ha sådana om jag vore smal. De med fransar går bort däremot.

dom var rätt fräcka faktiskt :p Men jag gillar inte den typen av ridbyxor som är utsvängda längst ner så av den anledning skulle jag inte vilja ha dom.
Men visst gör ett par camofärgade "vanliga" ridbyxor så skulle jag lätt kunna andvända dom!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 347
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Kristall10
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 940
Senast: Görel
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 566
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband