Bukefalos 28 år!

Kolla sändningarna från SM

Saeta

Trådstartare
Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare?
Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se. Har ett konto och har en månad gratis.
Finns det något arkiv att kolla på? Någon som vet? :D
 
Jag hoppas att de ska ha det så man kan kolla sedan, min uppkoppling klarar inte live TVen :( stod och stampade av irritation på min Internetleverantörer som inte uppfyller det de lovar :rage:
 
Ja, försökte kolla lite på det som gick idag, men det bara buffrade och laggade så jag blev helt tokig! Precis i en prisutdelning. Suck. Jag har fortfarande inte hittat det, men ska kolla ikväll. Hoppas dom lägger ut så man kan kolla sen, på allt!
 

Liknande trådar

Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 770
Senast: co-SMAD4
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 527
Senast: Bubbla
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
817
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp