Kolla sändningarna från SM

Saeta

Trådstartare
Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare?
Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se. Har ett konto och har en månad gratis.
Finns det något arkiv att kolla på? Någon som vet? :D

Jag hoppas att de ska ha det så man kan kolla sedan, min uppkoppling klarar inte live TVen :( stod och stampade av irritation på min Internetleverantörer som inte uppfyller det de lovar :rage:

Ja, försökte kolla lite på det som gick idag, men det bara buffrade och laggade så jag blev helt tokig! Precis i en prisutdelning. Suck. Jag har fortfarande inte hittat det, men ska kolla ikväll. Hoppas dom lägger ut så man kan kolla sen, på allt!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 758
Senast: lilstar
·
Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 792
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 934
Senast: Bullen22
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 982
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈