Kolla upp ens IPadress

astronaut

Trådstartare
Det är en som håller på att kommentera med väldigt råa saker på min blogg, hur kan man kolla från vilken IPadress det är från?

(använder mig av blogspot)

Sv: Kolla upp ens IPadress

Om du pratar med de som har sidan, borde inte de kunna ordna sådant? Om du polisanmäler borde ju de kunna få ut den informationen.

Testa att gå in och redigera kommentaren, det brukar synas då.

Du kan inte maila någon av admins då? De kanske kan hjälpa dig, men tråkigt att behöva höra att det ska finnas de som inte har någonting alls bra att säga :/

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 257
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 020
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025