Gnist Trådstartare 21 Jul 2007 #1 Hon är rätt fin Vi har kravlat omkring i ett stort björnide, där det i vintras bodde 1 björnhona och hennes 2 fjolårsungar De flesta bilder blev dock inte så bra.... Det ser mest ut som att jag bara fotat rätt ner i ett grustag med en massa rötter i på de allra flesta
Hon är rätt fin Vi har kravlat omkring i ett stort björnide, där det i vintras bodde 1 björnhona och hennes 2 fjolårsungar De flesta bilder blev dock inte så bra.... Det ser mest ut som att jag bara fotat rätt ner i ett grustag med en massa rötter i på de allra flesta
Nominous 21 Jul 2007 #2 Sv: Kolla vad vi hittade idag oohh.. jag hade kissat på mig om jag sett ett björnide. skitfin hund!!!
Sv: Kolla vad vi hittade idag oohh.. jag hade kissat på mig om jag sett ett björnide. skitfin hund!!!
Fiffi1 21 Jul 2007 #3 Sv: Kolla vad vi hittade idag Vad fin hon har blivit. Vilket härligt liv ni lever däruppe, tror jag kommer till er en vecka eller två
Sv: Kolla vad vi hittade idag Vad fin hon har blivit. Vilket härligt liv ni lever däruppe, tror jag kommer till er en vecka eller två
Mysgrisen 21 Jul 2007 #4 Sv: Kolla vad vi hittade idag Weii! Häftigt, men läskigt också. Jättefin hund!
Grana 22 Jul 2007 #5 Sv: Kolla vad vi hittade idag Wow vad häftigt Ni måste ha en otrolig härlig natur där uppe...