Kollat på vovve...

marieka

Trådstartare
Jack Russell, 5 mån. Otroligt goa :love:.
Tiken kom å gömde sig bakom mina ben när morsan å brorsan blev för jobbiga :love:
Synd att det är så många hinder som står mellan oss och vovven :cry: Annars hade jag tagit henne.
Sonen sprang runt, busade och skrattade, lika busiga alla 3.
 
Sv: Kollat på vovve...

what???:rofl:

var jag full eller? NÅN som har en aning om vad jag ville ha sagt?:confused::D
 
Sv: Kollat på vovve...

man kan tycka det.:D

men det var skrivet 03 och jag har blivit gammal o gaggig= har inte en susning:crazy:

undra var det var för hundar......?
 
Sv: Kollat på vovve...

Haha jaa det är ju jättelänge sen så jag förstår om du inte minns! :p Jag som trodde att du hade varit och valt ut en valp eller nått och tänkte att vad kul med en till som ska ha en JRT! ;)
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 741
Senast: shia
·
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 121
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 324
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 517
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp