Kollega eller vän?

Jo det förstås, han pratade även om att det kunde vara en nystart för oss att bara vara kollegor, om det gör någon skillnad.

Det gör egentligen ingen skillnad för om jag ska kunna tolka vad han menar, det kommer jag aldrig kunna göra ändå. Den enda som vet vad han verkligen menar är han själv. Men det låter på din kommentar som att ni haft en haft en vänskapsrelation som inte varit helt oproblematisk tidigare.

Jag tror att du gör bäst i vilket fall att inte hänga upp dig så mycket på just den här killen, svara när han ringer om du vill prata med honom. Uppskatta samtalen om de gör dig gott, men låt det gå som det går med er vänskapsrelation sen. Om han inte svarar när du ringer, så vill inte han prata med dig just då. Svarar han aldrig när du ringer så vill han inte prata med dig utanför jobbet.
 
Det gör egentligen ingen skillnad för om jag ska kunna tolka vad han menar, det kommer jag aldrig kunna göra ändå. Den enda som vet vad han verkligen menar är han själv. Men det låter på din kommentar som att ni haft en haft en vänskapsrelation som inte varit helt oproblematisk tidigare.

Jag tror att du gör bäst i vilket fall att inte hänga upp dig så mycket på just den här killen, svara när han ringer om du vill prata med honom. Uppskatta samtalen om de gör dig gott, men låt det gå som det går med er vänskapsrelation sen. Om han inte svarar när du ringer, så vill inte han prata med dig just då. Svarar han aldrig när du ringer så vill han inte prata med dig utanför jobbet.
Det är sant förstås.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 497
Senast: Grazing
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 699
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp