Kombiträns?

Solvira

Trådstartare
Funderar på att köpa ett sånt kombiträns (Chetak från Globus) till mitt sto. Nån som har erfarenhet av dem? Bra/dåligt? Lönar det sig?

Har ett Chetak träns på henne nu, men i fel färg. Har ju bytt färg på sadel. :p Men jag älskar det tränset! :love: Det är fem år gammalt nu, men ser fortfarande lika fint ut! :bow:

Sv: Kombiträns?

du menar ett sånt man får flera olika nosgrimmor till??

Är det ett sånt du menar så har jag ett sånt Globus... Helt underbart! Fast jag har inte en enda gång använt nåt annat än den engelska nosgrimman:p tycker ändå att det helt klart var värt vartenda öre.. är ju fodrat i nacken och lädret vrkar vara lika bra som det känns som så 500 va inte alls farligt

Ja, precis. Det som det är tre nosgrimmor till.

Okej, antar att de är snarlika, för jag är ju inne på det som heter Chetak. Tyckte den engelska nosgrimman var bra mycket finare där också. :d

Har själv inte använt Chetaks grejer men har en kompis som har kombitränset som du pratar om och hon är jättenöjd med det, fast hon använder bara pullargrimman..

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 732
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 206
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 044
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka