Kommer ni att fortsätta?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare moe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 088
Sv: Kommer ni att fortsätta?

det blir en lagändring så det blir olagligt att ladda ner upphovsrättsskyddat material

Säger den nya lagen att det blir olagligt att ladda hem eller dela ut upphovsrättskyddat material??

Jag tror det blir både och. Nu är det väl olagligt att dela ut men inte ladda hem och den 1:a juli blir det även olagligt att tanka har jag för mig (jag kan ha fel).

amalia skrev:
Säger den nya lagen att det blir olagligt att ladda hem eller dela ut upphovsrättskyddat material??
Idag är det olagligt att dela ut. och det kommer bli olagligt att ladda ner..

Polisen säger ju att de inte ens kommer utreda såna brott eftersom de inte har resurser..

Vi kommer fortsätta ladda ner, men inte med dc++. Använder BT istället.

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 288
Senast: Marita73
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 296
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka