Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer få veta (i januar?) att kvalen ska räknas fr 1/10 (eller som förslaget var datum - 1år)
Då är det lite sent ...
![]()
Vadå försent
Det är väl bara att fylla i resultaten (resultatlistorna bör väl ligga kvar några månader efter tävlingen även om man av ekologiska skäl inte vill plocka på sig papperslistor på tävlingsplatsen) på de tävlingar man gjort i höst
Eller menar du att hästarna inte går några hopptävlingar nu om de inte måste? För i så fall har ju hoppkvalen VERKLIGEN en funktion
Grolle är hoppkvalad till CNC***lite värre med de andra kvalen dock
![]()
Vilken-la tur att jag hör så illa....
Va rösten? eller var det en
? Hade jag hört de hade jag ställt till med en S
C
E
N!
Blev rätt så upprörd när jag läste svaret i Ridsport. Flera av dina vänner var där. Flera tog upp detta med ponnyerna. Jag och är säker på att andra tog illa upp när de läste svaret. Bara för att Du inte var där..
FLERA ponnyföräldrar uttalade sej. I samma sak som Du tar upp i insändaren. Undrar var ft-kom var då.
Sen återkommer jag till stämningen i F-berg som neligt mej inte var spec bra. Som i en skolklass där läraren som ska sätta betyg frågar: -Vad tycker ni om mej?![]()
Svaret var... precis som du letat upp PATETISKT
Men insändaren var inte helt med sanningen överensstämmande heller (hoppkval, msvA etc) och det där med divisionerna och lag gäller bara Skåne så för sportens skull är det bra att vara lite mer påläst på det man skriver insändare om, då blir man mer tagen på allvar.
Svaret var... precis som du letat upp PATETISKT
Men insändaren var inte helt med sanningen överensstämmande heller (hoppkval, msvA etc) och det där med divisionerna och lag gäller bara Skåne så för sportens skull är det bra att vara lite mer påläst på det man skriver insändare om, då blir man mer tagen på allvar.