Kommitén har faktiskt börjat informera oss

Sv: Kommitén har faktiskt börjat informera oss

Fio säljas eller inte?? Är "den" bra tro?? budgivning?

Jo, det är sant! Jag ska sälja Fio till högstbjudande så kom igång nu, buda på bara!:devil:

Intäkten går till välgörande ändamål såsom bekostande av min nästa tävlingssäsong...:angel:

Jo, det är sant! Jag ska sälja Fio till högstbjudande så kom igång nu, buda på bara!:devil:

Då skulle jag vilja veta tidigare tävlingsresultat, härstamning, ev avelsvärde, har hon tidigare avkommor som presterat något? Hur är hon att hantera? Lynnig..?? Du får nog skriva en annons som tydliggör lite vad man får för pengarna.. :confused:

:D

Intäkten går till välgörande ändamål såsom bekostande av min nästa tävlingssäsong...:angel:

Nämen 1500:d. Går in i allmänna konkursen:cool:

Det står ju att det gäller ryttare som inte startat samt de som går över fr ponny till häst. :)

Så har du bara märket och aldrig startat kan man kanske komma i kläm.
Fast det där är väl hur det ska gå till att ta märket? Har man redan tagit det så har man väl? :confused:

Då skulle jag vilja veta tidigare tävlingsresultat, härstamning, ev avelsvärde, har hon tidigare avkommor som presterat något? Hur är hon att hantera? Lynnig..?? Du får nog skriva en annons som tydliggör lite vad man får för pengarna.. :confused:

:D

Häng med till Sandlådan så kan vi börja budgivningen på riktigt....:devil:

Hur kan en tråd som handlar om ft-kommitéen bli annat än trams :confused:

Ska bli spännande att se om dom klarar TR-ändringar innan året är slut.

De är säkert klara redan nu, :crazy: men för att få julefrid i huset avvaktar dom ett nytt år och då är det så sent... Att inget går att göra, korrigera.:eek:

Lika ovetande nu som ifjol - när och hur man skall hoppkvala/vila/planera vintern.

Herrrrlich!

Jo en punkt är klar.
Att man ska få kvala under 2009 genom datum-datum dvs 1 år från kvaldatumet. Fr.o.m 2010 kommer det inte att alls att gälla.
Kommer att komma ut i januari :p

F-låt var bara tvungen :devil:
varför bry sej vad mötesdeltagarna tyckte :eek:
och om man tog det åt sej så avvaktar man med reglen så ingen kan använda den nu...

Jo en punkt är klar.
Att man ska få kvala under 2009 genom datum-datum dvs 1 år från kvaldatumet. Fr.o.m 2010 kommer det inte att alls att gälla.
Kommer att komma ut i januari :p

F-låt var bara tvungen :devil:
varför bry sej vad mötesdeltagarna tyckte :eek:
och om man tog det åt sej så avvaktar man med reglen så ingen kan använda den nu...

Jag förstår inte riktigt vad du menar:confused:. Men jag har förstått av en i kommittén så kommer kvalen att gälla från 1/10 vilket denne var väldigt tydlig med.

Jag förstår inte riktigt vad du menar:confused:. Men jag har förstått av en i kommittén så kommer kvalen att gälla från 1/10 vilket denne var väldigt tydlig med.

Sorry försökte vara lite ironisk. :p

Vi kommer få veta (i januar?) att kvalen ska räknas fr 1/10 (eller som förslaget var datum - 1år)
Då är det lite sent ...

:laugh:

Liknande trådar

Hästvård Vill bara kolla om jag uppfattat det korrekt, då jag visste att det drar ihop sig för vaccination för min häst. Jag var med att det var...
Svar
2
· Visningar
726
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen rids Nordisk-Baltiska Mästerskapen i fälttävlan i danska Haslev. Sverige har tre lag på plats. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fyra svenska hästar kommer till start på unghäst-VM i fälttävlan i helgen, 15-18 oktober. Mästerskapet hålls traditionsenligt i Le Lion...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en... 2
Svar
24
· Visningar
4 918
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka