Kompabillitetsvy

keramin

Trådstartare
Jag har senaste IE och behöver klicka på kompabilitetsvy men var är den. När jag söker info står det att jag ska klicka på knappen men det vet jag ju redan, jag vill veta var den FINNS. Kan nån hjälpa mig? På jobbet, där jag har en tidigare version är det inga problem.

Sv: Kompabillitetsvy

Precis vid adressfältet? :)

CompatViewButton4.png

Om det vore så väl, det är där jag har letat. Det finns alltså ingen knapp nånstans och jag letar i alla menyer jag kan hitta men det hjälper inte. Tack för förslaget, hoppas att nån mer har nån idé.

Tack för att du försöker hjälpa mig. Nu har jag faktiskt lyckats men knappen finns fortfarande inte. Jag fick skriva in sidans adress där jag ville använda kompabilitetsvyn och nu funkar det som jag vill. Klar slut :)

Tänkte precis fråga om du hade surfat till sidan först, annars finns det inte så mycket att rendera :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
385
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 767
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka