S
SandraW89
Kastrerade min hane igår och hämtade honom klockan tre.
Då var han groggy och pipig vilket är helt normalt.
Väl hemma pep han ett tag men verkade somna till efter ett tag.
Efter ungefär två timmar reste han på sig och då såg jag att han hade blod på hela bakbenen!
Ringde till djursjukhusets journummer och fick komma in på en gång.
Väl där fick han lugnande och jag fick lämna honom där.
Dom ringde alldeles nyss, ca 2,5 timme senare.
Dom har opererat honom och sytt ordentligt samt varit inne i buken för att leta efter eventuell blödning.
Sen fick han ligga över där för de vågade inte skicka hem honom ifall det skulle hända något under natten då jag inte kunde få tag på dem.
Jag är så arg och så ledsen.
Kastrering som är en rutin.
De ringde från djursjukhuset för nån timme sen.
De har öppnat honom och letat efter en inre blödning men inte hittat nån utan bara förstäkt förslutningen av de blodkärl som kapades vid själva kastreringen.
Men han blöder fortfarande och har gjort det i ett dygn nu så han ska ligga kvar ett dygn till.
De vet inte varför han blöder så de har gjort tester efter blödarsjuka eller någon annan sjukdom som kan göra att han blöder men än så länge har de inte hittat nåt.
Någon som varit med om något liknande?

Då var han groggy och pipig vilket är helt normalt.
Väl hemma pep han ett tag men verkade somna till efter ett tag.
Efter ungefär två timmar reste han på sig och då såg jag att han hade blod på hela bakbenen!
Ringde till djursjukhusets journummer och fick komma in på en gång.
Väl där fick han lugnande och jag fick lämna honom där.
Dom ringde alldeles nyss, ca 2,5 timme senare.
Dom har opererat honom och sytt ordentligt samt varit inne i buken för att leta efter eventuell blödning.
Sen fick han ligga över där för de vågade inte skicka hem honom ifall det skulle hända något under natten då jag inte kunde få tag på dem.
Jag är så arg och så ledsen.
Kastrering som är en rutin.
De ringde från djursjukhuset för nån timme sen.
De har öppnat honom och letat efter en inre blödning men inte hittat nån utan bara förstäkt förslutningen av de blodkärl som kapades vid själva kastreringen.
Men han blöder fortfarande och har gjort det i ett dygn nu så han ska ligga kvar ett dygn till.
De vet inte varför han blöder så de har gjort tester efter blödarsjuka eller någon annan sjukdom som kan göra att han blöder men än så länge har de inte hittat nåt.
Någon som varit med om något liknande?