Bukefalos 28 år!

Kondens köksfläkt

movi

Trådstartare
Någon som vet varför det blir så mycket kondens vid matlagning? Det rinner även på kaklet. Fläkten är på och verkar funka så pass att pappret fastnar.
 

Bifogade filer

  • IMG_20210703_131751.jpg
    IMG_20210703_131751.jpg
    141,2 KB · Visningar: 35
Någon som vet varför det blir så mycket kondens vid matlagning? Det rinner även på kaklet. Fläkten är på och verkar funka så pass att pappret fastnar.

Den orkar inte med när det blir för mycket fukt i luften? Mat innehåller ju mycket vätska (beroende på vad det är) och mycket kokas ju i vatten.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
679
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: Törnrosa
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 992
Senast: Seaside
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 554
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp