Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

millan10

Trådstartare
Hej!
Skriver ett skolarbete som ska in imon och jag undrar lite om ni vet något om konsekvens, plikt och sinnelagsetik angående dödstraff. Vad tycker man om det osv? Om ni hittar bra sidor att läsa på får ni gärna skriva! :)
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Skolarbeten är lite på gränsen för forumreglerna, men ni borde väl ha en bok kopplad till kursen? :)
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Jag tycker du ska lösa dina skoluppgifter på egen hand.
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Om ni har en bok som tillhör kursen/ämnet så bör du hålla dig till den istället för att Googla och hitta information, ser mycket bättre ut vid inlämning!
Men som de andra säger, sök information själv då det finns otroligt mycket att läsa om ämnet (tro mig, läser själv filosofi & etik på universitetsnivå just nu)! Dessutom kommer du lära dig bättre om du även får söka informationen själv än att få hjälp av andra då man lär sig om ämnet även när man sorterar bland bra respektive dålig information :)
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Jag tycker att låter som ett fint namn till en katt, eller kanske en vinthund :)

Att man då uttalar det som Simon? Imon, ja det låter gulligt. Lätt att uttala, lätt att ropa. "Iiimon!" Funkar på både tikar och hannar dessutom.
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Hej!
Skriver ett skolarbete som ska in imon och jag undrar lite om ni vet något om konsekvens, plikt och sinnelagsetik angående dödstraff. Vad tycker man om det osv? Om ni hittar bra sidor att läsa på får ni gärna skriva! :)

Om du inte fick uppgiften klockan 15:30 idag undrar föräldern i mig vad som upptagit din tid så pass att du först nu kan ta itu med den.
 
Sv: Konsekvens, plikt och sinnelagsetik dödstraff

Jag vet att jag skrev imon men jag kan skriva imorgon om ni nu vill.. Har själv redan skrivit en del sen innan, men jag bara undrade om någon av er här vet något mer eller om det finns någon bra sida att kolla på. De flesta som jag har hittat är färdiga skolarbeten som inte är särskilt bra att leta fakta på.
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: Dentaku
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
218
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
90
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 166
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp